Teamverantwoordelijke publiekswerking dienst vrije tijd (B4-5)

Gepubliceerd op Dinsdag 20 september 2022

Als teamverantwoordelijke publiekswerking kom je terecht in een team van vijf enthousiaste collega’s. Het team publiekswerking is ondergebracht binnen de vrijetijdsdienst en organiseert zowel grote evenementen als sport- en jeugdactiviteiten. Daarnaast staat het team ook in voor de speelpleinwerking.

Als teamverantwoordelijke zorg je ervoor dat jouw medewerkers op een efficiënte manier hun schouders zetten onder hun taken. Je neemt zelf de organisatie van een aantal grote evenementen in Izegem voor je rekening, zoals het Gala van de Gouden Merletjes en de Urban Move. Je bouwt verder aan de één-loket-functie voor evenementen en bewaart het helikopterzicht over alle evenementen en probeert om hier een evenwicht in te krijgen voor alle betrokken partijen. Daarnaast hou je nauw contact met je collega teamverantwoordelijke, jouw clusterhoofd en de verantwoordelijke beleidsmakers, maar vooral met de vele inwoners en verenigingen van Izegem.

Wat ga jij doen?

Als verantwoordelijke van jouw team
  • Je initieert en werkt projecten uit die vernieuwend zijn, impact hebben en effectief een verschil maken (voor de inwoners van) (in) de stad.
  • Je staat op het raakpunt tussen politieke vertegenwoordigers,  de ambtenaren en de burgers. Je werkt mee aan een goede samenwerking en communicatie tussen deze actoren.
  • Je ziet er op toe dat de werking van jouw team in overeenstemming is met de beleidsplanning van de stad.
  • Je ziet er op toe dat jouw team de beleidsdoelstellingen haalt binnen de daartoe afgesproken budgetten.
Als coach van jouw team
  • Je creëert een omgeving waarin medewerkers zich gewaardeerd voelen en je ondersteunt hen op inhoudelijk en organisatorisch vlak.
  • Je geeft constructieve feedback en staat open voor input van jouw collega’s. Je hebt oog voor de ontwikkelingspunten van de medewerkers en je begeleidt hen waar mogelijk.
  • Samen met jouw collega’s binnen de dienst vrije tijd sta je in voor het groeiproces en de evaluatiegesprekken van de medewerkers in jouw diensten.
  • Je zorgt voor een warm onthaal van nieuwe medewerkers en maakt afspraken voor een on-the-job training.

Een uitgebreid functieprofiel

Wie ben jij?

  • Je hebt een hart voor de sector en voor de stad Izegem.
  • Je hebt een grote maatschappelijke interesse en draagt daar graag jouw steentje toe bij.
  • Je bent in het bezit van een diploma bachelor en beschikt over minstens 5 jaar relevante ervaring.
  • Op leidinggevend vlak kan je coachen, aansturen en motiveren.
  • Je bent gedreven, werkt resultaatsgericht en blinkt uit door je mensgerichte attitude.
  • Je bent stressbestendig en draagt kwaliteit hoog in het vaandel.
  • Je denkt oplossingsgericht en kan compromissen sluiten.
  • Je bent administratief sterk en je staat stevig in je schoenen.
  • Je bent flexibel en avond- en weekendwerk schrikt je niet af.

Waarom zou jij voor ons kiezen?

  • Vrijheid, verantwoordelijkheid en vertrouwen staan centraal.
  • Je bouwt de toekomst van de stad mee uit. Samen maken wij Izegem.
  • Je mag zelf je werktijden inrichten en thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
  • Je komt terecht in een gezonde werkomgeving waar plaats is voor ambitie en geluk.
  • Je krijgt heel wat opleidingsmogelijkheden.
  • We investeren in elkaar door heel wat leuke activiteiten te voorzien.

Wij bieden

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur op B4-5 niveau
  • Bruto startwedde 3195.66 euro/maand (anciënniteit niet meegerekend)
  • Naast anciënniteit vanuit openbare sector kan ook anciënniteit op basis van relevante ervaring in de privésector of als zelfstandige meegerekend worden voor een maximum van 15 jaar
  • Maaltijdcheques van 7 euro en een fietsvergoeding van 0,25 euro/km
  • Gratis hospitalisatieverzekering, gunsttarief voor partner en kinderen
  • Groepsverzekering (2e pensioenpijler) van 3% van pensioengevend jaarloon
  • Gratis aansluiting bij de sociale dienst GSD-V: winkelkortingen, bioscoop- en pretparkkortingen, premies,…
  • Een mooi verlofpakket (30 tot 35 dagen)
  • Een loopbaan met ontwikkelingskansen en nieuwe uitdagingen
  • Een gezonde balans tussen werk en privé dankzij een soepele werk- en verlofregeling en glijdende uren

Solliciteren

Inschrijven kon tegen ten laatste 14 oktober 2022.

 

Voor bijkomende inlichtingen kan je terecht bij de personeelsdienst, tel. 051 33 73 69 of personeelsdienst@izegem.be.