Applicatiebeheerder ICT (B1-3)

Gepubliceerd op Dinsdag 24 januari 2023

Jouw job

Als applicatiebeheerder ga je aan de slag om de dienstverlening naar onze eindgebruikers kwalitatief uit te bouwen en voorzie je hierbij ook de nodige begeleiding. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de applicaties die organisatiebreed ingezet worden. Nieuwe applicaties start je mee op en je zorgt ervoor dat de applicaties snel kunnen ingezet worden binnen de organisatie. Voor bestaande applicaties bewaak je de efficiënte inzet en ben je het aanspreekpunt voor eindgebruikers bij problemen.

Vanuit team digitaal kijken we naar onze organisatie met een ruime en innovatieve bril. We streven naar een digitale toekomst en motiveren andere medewerkers om samen te evolueren en te vernieuwen.
Een uitgebreid functieprofiel

Profiel

  • Je beschikt over een bachelordiploma
  • Of je beschikt over een graduaatsdiploma in een IT richting of minstens een diploma secundair onderwijs met 5 jaar relevante ervaring, beide mits het afleggen van een extra niveautest
  • Je hebt een zeer grondige kennis van M365
  • Je bent zeer vlot met applicaties en begrijpt de achterliggende werkprocessen. Je hebt een goede kennis van recente softwareontwikkelingen.
  • Kennis van ITIL/ITSM service desk systemen is een pluspunt maar geen must.
  • Je bent bereid kennis op te doen over de structuur en de werkingscultuur van de lokale overheid en houdt rekening met de geldende regels ivm informatieveiligheid
  • Je bekijkt een probleem als een uitdaging en zoekt naar oplossingen
  • Je werkt graag samen met mensen en begeleidt collega’s in het gebruik van hun toepassingen en het oplossen van hun problemen

Wij bieden

  • Een voltijdse aanstelling met een contract van onbepaalde duur
  • Vergoeding volgens de geldende weddeschalen - bruto startwedde 2883,19 euro/maand (voltijds – anciënniteit niet meegerekend)
  • Naast anciënniteit vanuit openbare sector/onderwijs kan ook anciënniteit op basis van relevante ervaring in de privésector of als zelfstandige meegerekend worden voor een maximum van 6 jaar
  • Maaltijdcheques van 7 euro
  • Fietsvergoeding (0,27 euro/km) en gratis abonnement openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
  • Gratis hospitalisatieverzekering, gunsttarief voor partner en kinderen
  • Groepsverzekering (2e pensioenpijler)
  • Aansluiting bij de sociale dienst GSD-V: winkelkortingen, bioscoop- en pretparkkortingen, premies,…
  • Een gezonde balans tussen werk en privé dankzij een soepele werk- en verlofregeling en glijdende uren
  • Mogelijkheid tot telewerk
  • Begeleiding en omkadering voor een goede start

Solliciteren

Solliciteren kon tot en met 28 februari 2023

 

Voor meer informatie kan je je richten tot de personeelsdienst via personeelsdienst@izegem.be of 051 33 73 47.