Administratief medewerk(st)er eerstelijn ICT C1-3

Gepubliceerd op Vrijdag 22 januari 2021
22 januari 202114 februari 2021

 Inzenden van dit formulier is niet langer mogelijk!

Stad Izegem is momenteel op zoek naar een medewerker eerstelijn ICT ter versterking van het geïntegreerde ICT team voor stad, OCMW en Zorg Izegem. Is de IT wereld voor jou niet onbekend en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Heb jij interesse voor alles wat digitaal is en wil je werken in een groeiende digitale omgeving?  Dan word jij misschien wel onze nieuwe medewerker ICT!

Jouw job

Als administratief medewerker eerste lijn ICT heb je een ondersteunende functie binnen het team.  Je bent het eerstelijns aanspreekpunt op de helpdesk ICT. Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een snelle en correcte afhandeling van gebruikersvragen. Je voert zelfstandig je opdrachten uit binnen de domeinen ICT, data en GIS. Je werkt ook accuraat voor het verwerken van data en kan waar nodig ook kleine analyses uitvoeren voor diverse projectbeheerders.  Je verzorgt de dagelijkse administratie van team digitaal en biedt operationele ondersteuning aan de organisatie.

Een uitgebreid functie-, competentie- en taakprofiel

Profiel

  • Je hebt minimum een diploma hoger secundair onderwijs dat toegang geeft tot niveau C 
  • Je hebt een goed ICT-technisch inzicht en goed inzicht in de basis netwerkconfiguratie, zelfs al heb je geen diploma in die richting. Heb je al een relevante opleiding gevolgd (bijv. als informaticabeheerder of PC-technicus) dan is dat een plusplunt
  • Je hebt een technische kennis van Windows (clients en server) omgeving. Enige kennis van VMWare, netwerkbeheer, scripting, HTML, CSS, WordPress, Drupal… is een voordeel
  • Je communiceert vlot, klantgericht en op een vriendelijke manier met verschillende doelgroepen: je bent empathisch, luistervaardig en rustig. Je staat elke medewerker zo goed mogelijk bij, niet alleen omdat het je job is maar ook en vooral omdat je graag mensen helpt
  • Je bent een teamspeler maar kan ook zelfstandig werken 
  • Je kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie 
  • Je bent servicegericht, stressbestendig
  • Je werkt methodisch, precies en ordelijk
  • Je houdt van analytisch en probleemoplossend werken: je bent in staat om een probleem snel te detecteren door de juiste vragen te stellen aan de medewerker. Je pakt elk probleem meteen aan en bedenkt zelfstandig de meest efficiënte oplossing

Wij bieden

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur (38u)
  • Verloning volgens de geldende weddeschalen C1-3, alle relevante beroepservaring wordt meegenomen.
  • Maaltijdcheques van 7 euro
  • Fietsvergoeding (0,24 euro/km) en gratis abonnement openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
  • Gratis hospitalisatieverzekering, gunsttarief voor partner en kinderen
  • Groepsverzekering (2de pensioenpijler van 3%)
  • Aansluiting bij de sociale dienst GSD-V
  • Een gezonde balans tussen werk en privé dankzij een soepele werk- en verlofregeling en glijdende uren
  • Een uitgebreid verlofstelsel (30 tot 35 dagen)
  • Mogelijkheid tot telewerk 
  • Begeleiding en omkadering voor een goede start: je start vanaf dag 1 met een doorgedreven opleiding en leert ook heel veel on-the-job. Stap voor stap ontdek je alle IT-tools en applicaties die bij onze organisatie gebruikt worden. Een schat aan knowhow! Ook later in je loopbaan word je regelmatig bijgespijkerd zodat je kennis up-to-date blijft.
  • Als support kom je elke dag in contact met medewerkers uit de hele groep. Je wordt door iedereen gewaardeerd omdat je praktische oplossingen aanreikt. Ook binnen je team staan de collega’s altijd voor je klaar. Toffe sfeer verzekerd
  • Een fijne werkomgeving met heel wat activiteiten aangeboden door ons jobfitteam.

  •  Solliciteren kon tegen ten laatste 14/02/2021.