Administratief medewerker (C1-3) - Brandweerzone Midwest

Als administratief medewerker bij Brandweerzone Midwest neem je administratieve taken binnen de financiële dienst voor jouw rekening en bied je administratieve ondersteuning aan de dienst preventie en preplanning (risicobeheer). Daarnaast kan je worden ingeschakeld op andere diensten, als dat nodig is.

Takenpakket

  • Administratieve ondersteuning bieden in de financiële dienst
    • administratief ondersteunen van de financieel beheerder
    • opmaken van facturen
    • behandelen van telefonie en e-mails inzake facturen
    • debiteurenbeheer
    • opmaken van bestelbonnen
    • verzorgen van de administratie m.b.t. bestellingen en contracten
  • Administratieve ondersteuning bieden in de dienst preventie en preplanning (risicobeheer)
    • administratief opvolgen van brandpreventiedossiers over bouwvergunningen en evenementen
    • administratief opvolgen van de voorafgaandelijke interventieplanning
    • contact opnemen met bedrijven omtrent deze interventieplanning en beantwoorden van eventuele vragen via telefoon en e-mail
  • Uitvoeren van algemene administratieve taken
    • actualiseren, uniformiseren en inventariseren van gegevens
    • up-to-date houden van databases
    • verzorgen van de inkomende en uitgaande post
    • ad hoc administratieve taken in opdracht van andere diensten

Plaats van tewerkstelling

Administratieve hoofdzetel hulpverleningszone Midwest

Kwadestraat 159

8800 Roeselare

Profiel

  • Je bent in het bezit van een diploma hoger secundair onderwijs (of daarmee gelijkgesteld)
  • je hebt een goede kennis van de gangbare Office-toepassingen (Word, Excel, Outlook, ...)
  • Je werkt efficiënt en nauwkeurig
  • je bent betrouwbaar en kan goed samenwerken
  • Je kan vertrouwelijke informatie met de nodige discretie behandelen
  • Je hebt een goed ruimtelijk inzicht

Aanbod

Bruto geïndexeerde maandwedde tussen €1.965,88 en €3.598,07, volgens barema C1-C3. Toekenning van schaalanciënniteit volgens relevante beroepservaring. Beroepservaring uit de overheidssector wordt integraal meegenomen. Beroepservaring uit de privésector of als zelfstandige kan in rekening worden gebracht mits deze relevant is.

Voordelen: glijdende werktijden, uitgebreid verlofstelsel, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, integrale terugbetaling van woon-werkverkeer met het openbaar vervoer, fietsvergoeding, tweede pensioenpijler.

Solliciteren

Solliciteren kan tot uiterlijk zondag 28 februari. Vul het sollicitatieformulier in via onderstaande knop.

Solliciteer nu

Meer info

Voor meer informatie over de selectieprocedure kan je terecht bij Sarah Vandenbroucke (senior consultant Vandelanotte HR Solutions, via 056 42 81 32 of sarah.vandenbroucke@vdl.be.

Voor vragen over de jobinhoud of de arbeidsvoorwaarden kan je terecht bij de personeelsdienst van de hulpverleningszone, via 051 80 60 16 of personeel@zonemidwest.be.